ahli baru


selepas 10 hari...dah cukur...:)

ALhamduillah, ini merupakan cahaya mata yang pertama, pada 27/09/10

semuanya selamat tapi kena opperation juga, pembukaan yg agak lambat dan juga air ketumban yang mempunyai najis yang pekat menyebabkan terpaksa di operate…

tak apalah janji semua selamat…penat juga ya…melalui masa yang agak menebarkan…

sunat utk cukur bayi dlm masa 7 hari…dan rambut tu di timbang berat perak dan disedahkan kpd fakir miskin…..

skrg tinggal dgn umi dia….aby kerja…

sekarang nie dah nak hampir 30hari umurnya…

Muhammad mujahid/ sehari

ws

8 Responses

  1. Alhamdulillah…tahniah.

  2. tahniah!..long time noo see…lama tak dengar citer..tup tup dah bertiga….

  3. syukran…dgr kata anta ada lg tahun nie… :)….taniah2 la….mantap…

  4. biasalah duk sarawak nie…balik kedah pun tak selalu…lps tu…bukan lama pun balik…nanti lah contact kalau balik… 🙂

    syukran…

  5. tahniah akhi!

  6. syukran…taniah kembali…mabruq….

  7. salam akh…
    amboiii.. punya lama menyepi diri yea..
    tahniah atas kelahiran baru.. semoga mujahid menjadi ‘mujahid’ yang dikagumi abi dan umi nya.. i.allah…🙂

  8. tak da la sepi sgt…hari tu kan ada msg2… tp dah lama baru ana reply….sorry ya….asif… 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: